loading...
bandarmusic
bandarmusic بازدید : 48055 چهارشنبه 06 مهر 1390 نظرات (2)

|دانلود آهنگ دوست دارم از گروه سون + متن آهنگ + مصاحبه هنرمندان|

دانلود آهنگ با كيفيت ۱۹۲

http://marshalclub.org/Seven/Dooset-Daram.mp3

سايت تخصصي گروه سون

دانلود ويديو مصاحبه هنرمندان

http://7thmusic.ir/images/7thdemo.flv

| متن آهنگ دوست دارم|

دارم از تو دور می شم

داره تنها می شه قلبم

می دونم نبودن تو

جونمو می گیره کم کم

چیزی از تنم نمونده

بعد دل شکستن تو

یه اتاق ساکت و سرد

منو فکر رفتن تو

منو فکر رفتن تو

دوست دارم

دوست دارم هنوز عشق منی

می دونم منو از یاد می بری

بهونه ی نفس کشیدنم تویی

دوست دارم

تو قلب من فقط تویی


دوست دارم


دوست دارم هنوز عشق منی

می دونم منو از یاد می بری

بهونه ی نفس کشیدنم تویی

دوست دارم

تو قلب من فقط تویی

دارم از یاد تو می رم


بی تو هر لحظه می میرم

ته زندگیم همین جاست

بدون اینو که می میرم

میگم عاشق تو هستم

بی تو آروم نمی کیرم

دوست دارم


دوست دارم هنوز عشق منی

می دونم منو از یاد می بری

بهونه ی نفس کشیدنم تویی

دوست دارم

تو قلب من فقط تویی

دوست دارم

دوست دارم هنوز عشق منی

می دونم منو از یاد می بری

بهونه ی نفس کشیدنم تویی

دوست دارم

تو قلب من فقط تویی

دارم از تو دور می شم

داره تنها می شه قلبم

می دونم نبودن تو

جونمو می گیره کم کم

چیزی از تنم نمونده

بعد دل شکستن تو

یه اتاق ساکت و سرد

منو فکر رفتن تو

منو فکر رفتن تو

دوست دارم


دوست دارم هنوز عشق منی

می دونم منو از یاد می بری

بهونه ی نفس کشیدنم تویی

دوست دارم

تو قلب من فقط تویی

دوست دارم


دوست دارم هنوز عشق منی

می دونم منو از یاد می بری

بهونه ی نفس کشیدنم تویی

دوست دارم

تو قلب من فقط تویی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط raha در تاریخ 1391/09/17 و 14:02 دقیقه ارسال شده است

aliyeeeeeeeeeeeee foqoladas ahangatun mrciiiiiiiiiiiiiشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط علی در تاریخ 1391/08/24 و 15:33 دقیقه ارسال شده است

اگه میشه کد پیشواز ایرانسل این آهنگ و واسه من بفرستید ممنون می شم ازتون.09193483559شکلک

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1391/07/09 و 21:26 دقیقه ارسال شده است

می شه بی زحمت کد پیشواز ایرانسل این آهنگ و واسه من بفرستید ممنون می شم ازتون .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 279
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 261
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,798
  • بازدید ماه : 1,798
  • بازدید سال : 67,613
  • بازدید کلی : 911,374